Break your little heart

hejhejhej!! Mycket har hänt men lite har skrivits gott folk.. hehe I vilket fall som helst har vi NO nu, tror jag, och vi har inte sådär jättemycket att göra.. vilket ungefär betyder att jag just blivit fasttejpad och ritad på av Ellen och Jessica... allt är som det ska helt enkelt!! Allt förutom min hals som håller på att ge upp lik väl som min verkande kropp!.. Fuck that!! Nu ska jag... ja inte fan vet jag vad jag ska göra nu!! :D puss //Lisa

Ett stort "lycka till" till den blonda mobbade lilla tjejen som gör moppeprov nu!! :D <3

 


Kommentarer
Postat av: alice

tur att jag har någon att vara mobbad med! ;)) <3

2011-05-26 @ 19:15:31
URL: http://alicej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0