I FEEL EMPTY


Bjuder på en väldigt gammal bild från en gympatävling eftersom det inte finns så stort urval på min mammas dator :/


Ursäkta för den dåliga uppdateringen men har inte haft tillgång till så många datorer nu när min älskade mac är borta.
Vaknade imorse hos Lisa med Alice, Ebba och så klart Lisa. Hade en supertrevlig kväll igår på "Ellens berg" med ett härligt gäng. Konstigt nog är jag inte alls på topp just nu. Känner mig tom och rätt så värdelös, tråkig och nere. Jaja, man kan inte känna sig bra hela tiden. Ska nog spendera resten av kvällen med mamma framför en kulig film som förhoppningsvis får mig på bättre humör.

Pussar i massor!!


Kommentarer
Postat av: alice

iloveu

2011-06-19 @ 16:34:54
URL: http://alicej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0