Hallelujah moments

Idag är en så himla, himla skön dag! Vakna vid 11 och låg kvar i sängen tills syrran satte på Spiderman 3 och jag och Gustav tog med oss täcke ut till soffan och titta på filmen samtidigt som vi åt lite frulle.
Lisa kom precis över och skulle hämta sina cykel men hon stannade ett litet tag och vi va sjukt trötta så vi bara satt och garva tillslut! Men nu har både hon och gustav dragit och jag och Fia är ensamma kvar.

Ikväll ska jag mammsen och syrran på spa! så himla underbart! behöver verkligen det. men nu måste jag väl jogga snart tror jag, annars blir jag kvar här och hinner ruttna tills ikväll.

Hoppas ni hare skönt!

Kram Ebba



härlig bild från Korsika i sommras, gud vad jag längtar tillbaka ibland men snart är det jul! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0